link warna

on9 people

Welcome To The Phone World. Just Click The Follow Button.

Wednesday 23 March 2011

Pembuka Kata, Takde Selera.

Pada suatu petang yang indah tengah aku seronok seronok edit blog, blog aku terkena sumpahan.

Sumpahan dia bukan main lagi padu, sekali kena tamau suda! -_____- 
Gambar kat bawah ni adalah satu satunya peninggalan blog aku, yang sempat aku tangkap.





Ape kejadah nya yang berlaku aku pun tak tau. Bukan aku sentuh html pun hatta apatah lagi menekan mana mana button yang ada tulis 'Delete This Blog?'. 


Apakah ada orang mereport blog aku??
Adakah blog aku terlampau unik??
Mungkinkah blog aku ..???
Apakah? Apakah? Apakah???

Aku pun dah tak tau.Bukannya aku tulis entri pasal benda lucah pun. Aduyai.
Macam mana benda ni jadi dan mengapa terjadi memang aku tak boleh nak jawab. Bagi la soklan Calculus tahap mana pun, benda alah ni lagi susah. Haha 


Nak cerita kat korang nih, punya lah sedih, nak nangis pun ada. Bukan senang nak tengok aku ada blog. Ada pulak jadi macam nih. Haih. Clash ngan awek pun tak pressure macam ni. HAHA


Jadi, dengan blog baru ni, aku harap takde lagi la insiden macam ni berlaku lagi kat aku. Kalau jadi lagi, alamatnya


SELAMAT TINGGAL DUNIA BLOGGING

lah jawabnya. 
Nukilan : Penulis Jemputan.

9 comments:

  1. hoho...sdeynyer die...sumpahan tu mayb sbb kuang aja ngan akak tiri kot...haha

    ReplyDelete
  2. macam bodo.
    menangis aku bace peng..

    ReplyDelete
  3. tatkala topeng kecewa,cmane mukanye agaknye ek??haha

    ReplyDelete
  4. hahahah..
    kenpoo :: terHARu nye pun ea..
    bobo :: xplu pk kan nyer..scary mybe :p

    ReplyDelete
  5. ha salah 1 faktor rasenyer mu tuka url blog tak...

    ReplyDelete
  6. rise and shine....jgn rise and rain....

    ReplyDelete