link warna

on9 people

Welcome To The Phone World. Just Click The Follow Button.

Friday, 29 April 2011

Kepada Pengguna Nokia Sahaja...

Tajuk entri yang aku tulis ni khas aku tujukan kepada pengguna-penguna NOKIA tapi kalau ada antara korang yang baca ni nak tambah pengetahuan ke takde masalah jugak la. Betul tak apa yang aku cakap ni kan?

Korang semua mesti nak tau bila handset yang korang pakai tu dikeluarkan betul tak? Lepas tu mesti ada jugak yang nak tau bahawasanya handset yang korang pakai tu versi ke-berapa kan? Caranya amat-amat la mudah. Ape? Nak tau? Aku memang nak bagitau pun la kalau korang tak nak tau. haha...

Caranya adalah korang pergi dekat 'homescreen' korang. Lepas tu, bila korang tiba je kat situ korang hanya perlu tekan beberapa butang kekunci je. Butang kekuncinya adalah seperti berikut:-

*#0000#

Itu je? Yela. Macam tu je la caranya. Korang tak caya? Kalau tak percaya sangat korang cuba la buat tapi peringatan nya adalah cara ni hanya boleh digunakan pada handset NOKIA sahaja ok.

Aku rasa cukup la setakat ni je ok? Kalau ada perkembangan lagi aku akan tulis entri baru. Sekian....

TIDAK DITAJA OLEH:

4 comments:

  1. i'm first...kuikuikui....

    ReplyDelete
  2. hahaha.....
    kau memang laju la eddy...
    haha

    ReplyDelete
  3. dapat :)
    02-12-2004..hanset tahap masuk muzium...huhu

    ReplyDelete
  4. Takpe la...
    Kurang-kurang dapat tau jugak la kan..
    hehe

    ReplyDelete