link warna

on9 people

Welcome To The Phone World. Just Click The Follow Button.

Wednesday 2 January 2013

Kembali..

Sedar tak sedar rupanya hari ni dah 2 januari 2013 dah rupanya. Cepat betul la masa ni berlalu dan ini bermakna aku juga telah melangkah ke umur yang setahun lebih tua dari sebelumnya walaupun 'birthday' aku belum tiba lagi.

        Ini juga memberi makna yang lama sangat la aku tak update blog ni. Maaf la. Internet tak berapa nak hidup pulak. Aku tengok aku punya last entri rupanya bulan Mac tahun lepas. mak aihh, lama betul aku tak bukak blog aku ni. Mulai hari ni aku mungkin ada azam baru la kot yang baru je aku terfikir tadi iaitu aku nak meng'update' blog aku ni sebaik yang mungkin.

        Mungkin entri aku yang first kali ni takde menyebut perihal handfon sebab aku rasa macam takde idea lagi untuk aku buat entri pasal fon ni. Takpe la, apa-apa pun sekarang aku dah beralih angin sebab aku tidak lagi menggunakan Blackberry OS kerana aku sudah mula menggunakan Android OS dan yang aku gunakan sekarang ialah Android Jellybean version 4.1.1. Hahahaha. OS Android memang terbaik bagi aku sebab aku dapat rasakan Android telah menguasai dunia 'smartphone' masa kini.



        Aku rasa cukup la setakat ni dulu sebab aku post entri ni masa kerja sebenarnya. Nanti kalau kantoi dengan bos mau satu bakul jugak aku kena maki jadi baik aku berhenti dulu. Hahaha. Sekian....

No comments:

Post a Comment