link warna

on9 people

Welcome To The Phone World. Just Click The Follow Button.

Tuesday 21 February 2012

HTC skrin raksasa 4.5 inci + Dual-core 1.5GHz.

Untuk meningkatkan kepuasan penggunaan smartphone, HTC telah mengeluarkan sebuah smartphone yang baru bernama HTC Velocity 4G. Velocity ini direka khas untuk hiburan multimedia dan komunikasi. Ia mempunyai skrin qHD 4.5 inci dan fungsi bunyi keliling stereo SRS, malah terbina dengan prosesor dual-core 1.5GHz. Pengguna boleh download dan menonton video online dengan rangkaian 4G yang berkelajuan tinggi.

Ketebalan Velocity 4G ni pula adalah 11.27mm yang selesa digenggam dan senang dibawa bersama. Velocity 4G ini juga terbina dengan kamera beresolusi 8.0MP dan kamera depan 1.3MP juga turut dapat merakam video  1080p HD. Ia juga terdapat mod AF, lampu flash LED, dan back-illuminated sensor yang dapat menghasilkan gambar yang jelas walaupun berada di kawasan yang gelap.

Velocity 4G ini menggunakan sistem operasi Android 2.3.7, dilengkapi dengan prosesor dual-core Qualcomm MSM8260 dan 1GB RAM / 16GB ROM. Bateri yang digunakan pula berkapasiti sebesar 1620mAh yang dapat membekalkan masa penggunaan yang panjang.

No comments:

Post a Comment